.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی مسئولین شهرداری بابل مشکلات مردم را نمی بینند !
شمال نیوز:این عدم رسیدگی مسئولین به وضعیت این خیابان در حالی همچنان ادامه دارد که اکنون چاله بزرگی در ورودی این خیابان ایجاد شده و هر لحظه امکان وقوع یک حادثه می رود و تنها کاری هم که در این مدت شهرداری بابل انجام داده ...

شمال نیوز:در حالیکه کمتر از دو ماه قبل ابتدای خبابان توحید 28 واقع در کمربندی غربی بابل برای انجام طرح فاضلاب شهری کنده کاری شد این روزها مردم این منطقه شاهد نشست آسفالت انجام شده در ورودی این خیابان که محل تردد افراد و خانواده های بسیار زیادی هست می باشند.
به گزارش شمال نیوز خراب شدن آسفالت و ایجاد چاله نسبتا" بزرگ  در ورودی این خیابان که باعث سختی عبور و مرور وسائط نقلیه شده در حالی از سوی مسئولین مورد رسیدگی قرار نمی گیرد که نزدیک به دو هفته از این ماجرا می گذرد.
این عدم رسیدگی مسئولین به وضعیت این خیابان در حالی همچنان ادامه دارد که اکنون چاله بزرگی در ورودی این خیابان ایجاد شده و هر لحظه امکان وقوع یک حادثه می رود و تنها کاری هم که در این مدت شهرداری بابل انجام داده نصب یک تابلو با عنوان خطر می باشد.علی ایحال انتظار می رود مسئولین نهادهای مربوطه ضمن نظارت و سرکشی به حوزه های ماموریتی خود نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام جدی تری داشته و قبل از وقوع حوادث به فکر حل و رفع مشکلات باشند.
عکس های زیر مربوط به قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی است که هم اکنون خرابی آسفالت و چاله ایجاد شده به مراتب بیشتر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آبان 1392
در ساری کودک هشت ساله پس از افتادن در کانال آب در خیابان حزب‌الله ساری، در اثر خفگی درگذشت.
علی قدمی کلاس دوم ابتدایی است که در بارندگی عصر امروز، پس از سقوط در کانال آب جان خود را از دست داد
شمس 26 آبان 1392
باید از فرمانداری نیز جواب خواسته شود . چرا که تامین امنیت وظیفه ی ان ها نیز است
علي 26 آبان 1392
آقايان شوراي شهر بابل دريابيد
از اعتماد مردم سوء استفاده كرديد با اين شهردار
نا شناس 26 آبان 1392
خداوند به پدر و مادر او صبر عطا فرماید انشاالله
نا شناس 25 آبان 1392
چرا از افتادن کودک خردسال ساروی توی کانال که منجر به مرگش شد حرفی نمیزنید از چاله بابل حرف میزنید
نا شناس 26 آبان 1392
حالا زود هست. اجازه بدين چاله سر باز كنه يه بچه بيفته تو چاله يا يه ماشيني بره توش بعدش مسئولين يه فكري ميكنن ديگه.
یه بنده خدا 26 آبان 1392
بسه دیگه بابل_ساری.یه سریخونه و زندگیشونو آب گرفته ،بچه شونو از دست دادن ،شما هنوز دنبال بابل _ساری هستین.بی فرهنگی تا چی حد؟یه کم اون طرف تر رو هم ببینید.
یه شهروند 26 آبان 1392
بابا کی دلش واسه شهر و مردمش میسوزه.بوستان 19 کمربندی شرقی نصف کوچه اش رو آسفالت کردن نصفشو که خاکیه .آبی که جمع شده همش اومده پای .ساختمان .والا این مجتمع 9واحده نشست میکنه.آقای شهردار یه کم دلت بسوزه.چند ساله میخوای آسفالت کنی.
نا شناس 26 آبان 1392
برای درست کردن پل و جوی آب خیابان گل سه بار به شهر داری بابل ،قسمت عمرانی مراجعه کردم بار اول مسول نبود - بار دوم مسول گفت الان نزدیک عید هست و نمیشه ( در حالیکه هنوز بهمن ماه بود) - بار سوم اردیبهشت سال بعد رفتم و فرمودند با پیمانکار قرار داد نبستیم !سرانجام با دو تا از همسایه ها تقبل هزینه کردیم و خودمان آنرا انجام دادیم.اما سوختم وقتی دیدم شهر پر شده از تابلوی تبلیغاتی که خود شهر داری نصب کرده بود!!:شهرداری بابل نماد خدمت و ....!!!
نا شناس 26 آبان 1392
باز دم گشت ایمنی آتش نشانی بابل گرم که حداقل یه تابلو خطر گذاشته
نا شناس 26 آبان 1392
در بابل اکثر کوچه ها وضع نابسامانی دارند و هیچ مسئولی پاسخگو نیست حتی کوچه ها و خیابانهایی که چندی پیش برای اولین بار آسفالت شدند نیز مجدداً توسط اداره آب و فاضلاب حفر شده و آسفالت مجدد آن وضع اسفباری دارد و هیچگونه نظارتی در بازسازی اینگونه موارد وجود ندارد. گویا مسئولین شهر بابل باید بجای ادای مذهبی بودن ٰ عمل مذهبی و مسئولیت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهند
نیک پور 26 آبان 1392
با عرض سلام
لطف بفرمایید از جناب مهندس دابوییان /مشور فنی و مهندسی استاندار
اطلاعاتی را در سایت قرار دهید
نا شناس 26 آبان 1392
بابل خيلي وقته رها شده، همه جاي شهرو كردن تجاري كه بلاي جان و اعصاب مردم بشه تا شهرداري پول در بياره، وضعيت آسفالت خيابان اصلي، فرعي و كوچه ها را كه نگو فاجعه هست، ديگه خط كشي خيابونا به خاطره پيوست، وروديهاي شهر كه شده مكانيكي و آهن فروشي. ايجاد فضاي سبز كه هيچي، درختكاري تو خيابونا و كوچها كه هيچي، آقا بيخيال دردمون تازه شد، وضع شهرما خيلي خرابه.
نا شناس 26 آبان 1392
آقایان شوراها از اینکه از اعتماد مردم دارید سواری از آقای شهردار میخورید ای وللللللللللللللللللللل داره دمتان گرم حالشو ببرید کی به کیه همین مردم دوبار ه به شما رای میدهننننننننننننننننننننننننن
براری 27 آبان 1392
سلام به شما کارکنان شمال نیوز. دررابطه با کم کاری شهردار و شورای شهر بابل . خواستم مطالبی را بعرض برسانم .مقصر اصلی ما مردم شهر هستیم که زمان انتخابات بدون در نظر گرفتن لیاقت وکارائی و شایسته سالاری فقط و فقط بخاطر بچه محل بودن یا خویش و فامیل ایل و طایفه بودن ازکوره دهاتها وروستاهااتوبوس اتوبوس با چکمه و کلوش و زنهای روستائی چادر را ضربدری به کمر بسته و مردان شلوار چاخا و کال چم به پا کرده به فلان نامزد شورا که تا دیروز معلم یا سپاهی وکاسب بوده واصلا رشته مدیریت شهری نمیداند رای میدهند وان نامزد هم شهرداری انتخاب میکند مثل خودش بی ربط. حالا توقع داریم شهرمان اصولی درست بشود.......این اشی است که خودمون پختیم
نا شناس 27 آبان 1392
شهرداری بابل ساخت و ساز در کوچه و خیابانها را مدیریت کند تا ساخت و سازها جلو و عقب و یا نا متوازن نشوند. مدیریت کلان شهر پیشکش!
فیروز 27 آبان 1392
تابلوی بزرگ رنگی باتصویر شمر درکنار تصویر اوباما درچهارراه شهدای بابل که زیر آن نوشته شده شورای شهر بابل چه ارتباطی باکار آنان دارد بودجه اضافه است یا اموال شخصی آقایان است؟ خود شیرینی سیاسی تاکجا؟
نا شناس 28 آبان 1392
اینقدر ناشکری نکنیدبیایید تو قائمشهر را ببینید چه خبره کنده کاری ادرات آب برق گاز مخابرات -چاله های بزرگ پدر مردمو درد آورده .هیچکس هم جوابگو نیست یک روز میگن قیر نداریم -یک روز میگن پول نداریم-یک روز میگن کارگر نداریم-یک روز میگن کارخانه خرابه -یک روز میگن ماشین نداریم پس حوش بحال شما
بابل 28 آبان 1392
با سلام ای بابا این چاله ها که دیگه برای ما عادی شده بطوریکه ما امدگی رانش زمین را هم داریم . شهری که یزرگ ندارد نباید انتظار بیش از این داشت .
فرشید 1 آذر 1392
واقعا که !!؟
مایه آبروریزی ان ..... نمی دونم چرا به جای همدلی و همراهی دنبال سیاه نمایی و خراب کردن چهره شهرهای بزرگی مثل بـابــل و ســاری هستید؟!
کجاست آن فرهنگ و ادب طبری ؟؟

یه بابلــی مقیم آذربایجان شرقی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.